A GNÓZIS KORONÁJA
Közben kapcsolatba kerültek minden néppel, mely az adott időben a sztyeppék sávjában tartózkodott. E népek tanítói voltak a vándorló embercsoportnak, míg e csoport a tanuló szerepét játszotta kezdettől fogva, mindvégig. Az ezen az úton végbement tudati fejlődést nevezte Rijckenborgh a Samballa hét útjának vagy hét folyosójának. Pontosabban csak hat folyosót jelent a sztyeppék sávja, mert a hetedik maga a Kárpát-medence. Neparáczki Endre írásából egy rész:
,,A magyar néphagyomány (monda, népmese) is megőrizte a hun-magyar azonosságtudatot, emellett a mongol, kazah, török hagyomány is azt tartja, hogy a magyarok a hunok leszármazottai, és velük rokon nép, akik Belső-Ázsiából jöttek ki.
Őseink Belső-Ázsiából a Kárpát-medencébe való jutása előtt mindig nagy kultúrnépek látókörében mozogtak, ennek köszönhetően jelentek meg nyomaik többek között kínai, tibeti, mongol, muszlim, görög írott forrásokban, melyek a hun és onogur (magyar) nép azonosságáról számolnak be (Thúry, 1897).
Ennek párhuzamaként olvasd el Rijckenborgh sorait a magyarság vándorlásáról a gnózis bemutatásában:
,,A titokzatos oázis a Góbi sivatag végeláthatatlan érinthetetlenségének kellős közepén fekszik. Ezt a szent földet, melyre avatatlan ember még nem tette a lábát, többek között Samballának nevezik, ami az „Istenek városát” jelenti.
A befejeződött időszakban sok lény tért vissza Samballába, vonult át a megszabadulás kapuin. A többiek pedig - néhány kivétellel - testüket vesztve a tükörszférában gyűltek össze, ahol egy új megnyilvánulási napra várnak, mely el fog jönni számukra. Az emberiségnek ezt az egész alakulását Samballa Szerzete, az Elohim Szerzete vezeti. Az emberiségre ekkor új fejlődési lehetőség vár.
(Catharose de Petri – Jan van Rijckenborgh: Samballa Szerzete)
Az emberiség történelmét a tudomány úgy tanítja, mint a népek véletlenszerű – káoszszerű – mozgásának, fejlődésének folyamatát, melynek vége a mai politikai, gazdasági világrend. Valójában az emberiség fejlődése egyetlen tervszerű folyamat volt, melyben népnek megvolt a maga - távolról sem mellékes – szerepe. A legtöbbjük hatásgyakorló szerepet kaptak, mások a hatásokat szenvedték el, mely a fejlődés szükségszerű feltétele volt. A szerzőpáros másik könyvében erről a tervszerű folyamatról ír, de már szóba kerül az a háttérhatalom is, melyről a mai napig viták folynak az összeesküvés-elméletek világában.
,,Akkor visszatérünk az utolsó korszak, az árja-időszak kezdetéhez, melyben a bukott emberiség maradékait újra megnyilvánították. Ez az emberiség az előző időszak maradványa volt. Olyan csoport, melyet az előző időszakban nem menthettek meg, tehát nem vezethettek vissza az eredeti életbe. Világossá fog válni Önök előtt, hogy eme emberek is, jóllehet elmaradozókról volt szó, valaha Isten gyermekei voltak. Ezért a maradványokat az Egyetemes Szerzet a haláltermészetben fennálló új lét hajnalán a legnagyobb gondoskodással vette körül, hogy megteremtse egy lehetséges visszatérés alapjait. Ezért eme időkben az Egyetemes Szerzet sok küldöttje, sok megváltott vegyült el az újonnan kezdő emberiségben. Királyokként, régensekként és papokként léplek fel. Mind eme tekintélyek magasztos szerzetet alkottak együtt, egy szolgáló szerzetet az utolsó maradványok számára. E szerzet minden tagja nemzetközi kapcsolatban állt egymással és nemzetközileg összehangolt rendszer szerint kormányozták az újfent próbálkozó emberiséget, olyan szociálpolitikai rendszer szerint, melyről a Tao Teh King 3. mondása nyújt képet.”
(Jan Van Rijckenborgh - Catherose De Petri A kínai gnózis)
Elejétől fogva létezett ez a háttérhatalom, ő találta ki a Szent Koronát is, és neki ajánlotta fel valójában István is koronát az országával együtt. Talán ezek tudatában érthetőbb, miért számít a korona szentnek, miért tett nagy ismertségre a korona a nyilvánosság előtt nem csak itthon, hanem külföldön is. A koronával Atilla kapcsolhatta össze a Góbitól a Kárpátokig eljutó, magyarnak nevezett magot.
http://www.myenglish.hu/king-arthur
,,A legújabb kutatások szerint Attila törekedett az egységes Európa létrehozására, és alkalmanként együttműködött a Római Birodalom tábornokaival. Képtelen volt meghódítani Galliát (Franciaország része), mivel Aetius római tábornok 451 -ben megállította . Róma elfoglalását is tervezte, de állítólag félúton találkozott vele a pápa, aki könyörgött neki, hogy forduljon vissza ( Amit azért mondott, hogy meggyőzze ezt a könyörtelen királyt a meggondolásáról, az csak találgatások kérdése lehet. Rómát megkímélték. Attila udvarában köztudottan keresztény papok és bizánci görög és római hivatalnokok tevékenykedtek, Szent Jeromos pedig azt a tényt említi, hogy a hunok zsoltárokat énekeltek.”
A hasonló kor, a hasonló karizma, a hasonló történet a varázslatos karddal (Atilla
kardja és az Excalibur), automatikusan párhuzamba állítja a két királyt akkor is, ha azok közül csak az egyik volt tényleges történelmi személy. Aztán itt van egy érdekes történelmi feladvány is, mi szerint a hunok zsoltárokat énekeltek. Badiny Jós Ferenc szerint Atilla keresztény volt, Jézus hitű, akinek a Szent Koronát eredetileg készítették. Magyar András szerint Atilla….
,,Szeretné a római pápától megkapni Jézus Urunk koronáját, ami nem más, mint a magyar szent korona.”
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Last_Sleep_of_Arthur_in_Avalon
Atilla, Nagy Károly, István valamilyen folytonosságot jelenthet, ahol a folytonosság a korona birtoklásában látszik megnyilvánulni.
Csaba királyfi a székely népmondákban hagyományozódott ránk napjainkig, szájról szájra. A székely himnusz is utal rá.
Az Árpád-ház további családfája a krónikáink szerint Csaba fia Ed, Ed fia Ügyek (Ügek), Ügyek fia Előd, Előd fia Álmos. Más krónikák kihagyják Elődöt. Mivel Attila 453-as halála és Álmos 819-es születése közötti időt nehéz lenne kitölteni négy nemzedékkel, a névsor minden bizonnyal hiányos.”
Budapesten vagyok a Hősök terén, ami Árpád vezér és a 896-os honfoglalás emlékét őrzi.
A legtöbb magyar úgy gondolja, Árpád csak visszafoglalta a területet amit 45o évvel előtte a Hunok már benépesítettek. Sokak szerint Árpád Attila egyenesági leszármazottja volt. Árpád állítólag azt mondta: a Duna és a Tisza közötti része az ősének Attilának a területe volt. Elképzelhető, hogy Ernák úgy támasztotta fel a Hun birodalom korábbi dicsőségét, hogy egyszerűen életben maradt, és ezzel tovább vitte a vérvonalat egészen az Árpád-házig és a Magyar államalapításig? Ha ez így történt, akkor Atilla birodalma a mai napig fennmaradt!"
Miért volt fontos Adams-nek ez a spekuláció, hogy nem hagyta ki a filmjéből? Úgy gondolom azért, mert Atilla és árpád ugyanannak a folyamatnak a részei voltak. Ha Árpádék egy hosszú fejlődési folyamat végére jutó csoport voltak, akkor Atilla is ennek a folyamatnak része, folytatója volt.
Igen csak érdekes, hogy Ernák saját apja ellenségének területén kér engedélyt letelepedésre, és az ellenség teljesíti is a kérést, noha látszólag semmi érdeke nem fűződik ahhoz, hogy birodalmán belül Róma ellenségeinek területeken osztogasson.
Úgy tűnik, hogy a történelemkönyvből egyre több oldal válik kérdésessé, mint valós történetek lejegyzései.
A korona legkorábbi alakját Theodóra bizánci császárné ábrázolásán találtam meg:
Más festményeken jobban megfigyelhető a Szent Korona feltételezhető abroncsa (pontosabban annak másolata). A gyöngysor a gnosztikus ábrázolásokban az istennek való kapcsolatot jelenti, itt azonban más gyöngyök társaságában pusztán ékszernek tűnnek.
Ezzel a kijelentéssel egy új fejezetet is nyitottam, amely a Szent Korona és a gnózis kapcsolatáról szól. Ha ismered a rózsakeresztesek keresztjét és megnézed a Szent koronához tartozó koronázási eskükeresztet is,
feltűnik a kettő közötti hasonlóság.
A rózsakereszt több ezer éves szimbólum, akár tízszer is idősebb lehet a golgota-keresztnél, ami kb. kétezer éves szimbólum.
A képen lent jobbra a koronázási eskü keresztje. Arányaiban és formájában megegyezik a rózsakeresztesek keresztjével. Ezt érzékeltettem a piros vonalakból álló kereszttel, mely a két keresztnél ugyanaz. Az eskü keresztjének középpontjában is rózsa volt valamikor, erről árulkodnak a rózsa zöld levelei, melyek megmaradtak azután is, hogy a rózsát eltávolították a keresztről. Így alakult át a gnózis keresztje Jézus golgota-keresztjévé. Ettől azonban még a gnózis keresztje maradt, hiszen a kereszt által képviselt tan, értékrend nem változott semmit.
A hatszög két háromszög kapcsolódásából áll. Én úgy látom, hogy eredetileg egyetlen háromszög lehetett az eredeti ember jelképe, mely szellem (férfi princípium), a lélek (nő princípium) és a test hármassága.
A kettős háromszög a nemek szétválasztásával előállt helyzetet is jelentheti,de egyébként e hatszögnek más jelentései is vannak.
Az eskü keresztje fontosabb, mint maga a korona. A korona annak jelképe, hogy valakit kijelöltek és megtettek királlyá. De ez még nem uralkodás, a korona viselése önmagában nem jelenti a királyságot. A király akkor válik ,,szent” királlyá, ha letette az esküt az eskükereszt előtt. Akkor állították be a királyt a megfelelő irányban, ekkor fogadta el a király uralkodásához kötött feltételeket. Az esküvel került pecsét a királyságára. Addig csak egy koronát viselő ember volt, az esküvel lett király.
Márpedig a király az esküvel a rózsakereszt értékrendjét fogadta el. (Tisztában vagyok azzal, hogy István korában, de még Atilla korában sem éltek rózsakeresztesek. De az, amit a rózsakeresztesek, a tan és értékrend, már tízezer évekkel korábban létezett más néven, és másnak nevezték azokat is, akik a mai rózsakeresztesek elődeim voltak. Csak a név változott, a tartalom nem. A korona úgy fogható fel, mint az esküt tevő király megkülönböztető jelvénye. Ennyi, és semmi több. Ráadásul ezt a koronát le is másolták, és másolatait is szentnek nézték és nézik.
A ,,szentség” joga csak az eredeti koronát illeti meg, mivel a ,,szentség” a korona tulajdonosából következik, és csak az eredeti koronát ajánlotta fel István Szent Péternek, a másolatot vagy másolatokat nem!
Egészen biztos, hogy a Korona Szűz Máriának való felajánlása szintetikus legenda, mit politikai indítékkal találtak ki. A legenda valós történetet ad elő olyan formában, hogy a nyilvánosság ne tudja a felajánlás valódi körülményeit.
A felajánlásról VII. Gergely pápa tesz említést egyes magyar főméltóságokhoz írt levelében.
VII. Gergely pápa Salamon királyhoz (1074. október 28.)
(Részlet a levélből)
,,Gergely püspök, Isten szolgáinak szolgája, Salamonnak, a magyarok királyának üdvözletet és apostoli áldást.
Leveledet követed késlekedése miatt későn vettük kézbe. Kegyelmesebben fogadtuk volna azt, ha meggondolatlan eljárásoddal Szent Pétert annyira meg nem bántod. Országod véneitől tudhatnád, hogy Magyarország, melyet hajdan István király minden joggal és hatalommal Szent Péternek ajánlott fel és adott át, a római szentegyházé.”
Ebben az idézetben négyszer említődik Szent Péter neve, minden bizonnyal a név kihangsúlyozása célzatával.
VII. Gergely pápa Géza herceghez
(1075. március 23.)
(Részlet a levélből)
,,A hatalom most a Te kezeid közé jutván, intünk, hogy időközben az egyházakra gondod legyen, a vallás érdekeit buzgón karoljad föl, és a római egyház követeinek, kik Hozzád fognak érkezni, engedelmeskedjél, hogy így Szent Péter közbenjárása által a földi és mennyei élet dicsőségében részed legyen.”
A pápa Gézához írt első levelében is említi Szent Péter nevét. Aztán Gézához írt második levelében kétszer is.
VII. Gergely pápa levele Géza herceghez
(1075. április 14.)
(Részlet a levélből)
,,De a király, megvetve, Szent Péternek, az apostolok fejedelmének nemes uralmát, mely alá, mint az hitünk szerint Bölcsességed előtt sincs rejtve, tartozott, alávetette magát a német királynak és királyocskává lett, ezért Isten, látva az ő fejedelme ellen elkövetett sérelmet, ítéletéből Neked adta át a hatalmat az országban. És így a királyságra formált korábbi jogától maga fosztotta meg magát mint bitorló és szentségtörő. Pétert ugyanis a szilárd kőszikláról nevezik, mely megtöri a pokol kapuit és gyémántkeménységével szétzúzza, megsemmisíti az ellenállót.”
A három levél forrása: http://mek.oszk.hu/16900/16933/16933.pdf
A pápa említést tesz Jézus kijelentésére is, amely Péter egyházára, vagyis Jézus által
alapított Egyházra vonatkozik, és amely a Bibliában is olvasható. Ez is nagyon fontos tényező itt. Máté evangéliumában olvasható Jézus, Péterhez intézett szavai:
,,És mondom neked: Te Péter vagy, és én erre a kősziklára fogom építeni egyházamat, s az alvilág kapui nem vesznek erőt rajta. Neked adom a mennyek országának kulcsait. Amit megkötsz a földön, meg lesz kötve a mennyekben is, és amit feloldasz a földön, föl lesz oldva a mennyekben is.”
Gergely levelében említett bizonyos kőszikla erre vonatkozik. Még fontosabb ennél, hogy Máté evangéliumában az, ami Péter megkötéseiről szól: ,,Amit megkötsz a földön, meg lesz kötve a mennyekben is, és amit feloldasz a földön, föl lesz oldva a mennyekben is.” De miért volt ez fontos Jézusnak ezt elmondani, vajon Szent Péter hány szerződést kötött vagy oldott fel eddig is a földön? Nem akarok nagy feneket keríteni a hordónak, nagy az így is, de teljesen magától jön a kérdés: egyéb példa híján ez a bibliai rész nem kifejezetten a Szent Korona kedvéért került bele a Bibliába? Mert István felajánlása Szent Péternek (melynek földi ügyvivője a Vatikán) szó szerint szerződés. Mert miért ajánlotta volna fel István Magyarországát Szent Péternek, ha nem várt volna ezzel a felajánlással valamit cserébe. Ez lehetett Isten vagy Szent Péter oltalmának kérése is Magyarország számára. A felajánlás tehát megtörtént, VII. Gergely pedig a magyar királyoknak írt leveleiben visszaigazolta, hogy Szent Péter (melynek ügyintézője, földi helytartója az Egyház) elfogadta a koronát a vele összekapcsolt Magyarországgal együtt.
Ezt ne holmi adok-veszek dolognak fogd fel. Szent Péternek nincs szüksége földi országra. A gnózis az emberi lélekre utazik, a gnózist csak az emberi lélek érdekli.
Az elfogadás Magyarország besorolását jelenti a keresztény-katolikus Egyház kötelékébe. Szent Péter tehát megkötötte a szerződést Róma tanúságában. Ami megköttetett a földön, az megköttetett a mennyben is. Hogy miből állt a szerződésből következő oltalom számunkra, azt nem feszegetem itt, majd egyszer ez a kérdés is tisztázódik. Főleg azért, mert a korona története a mai napig tart, és nem ért véget sem Trianonnal, sem a szocializmus magyarországi bevezetésével. Csak annyit, hogy a menny által megerősített szerződés és a keresztény jogértelmezés szerint mai napig Vatikán igazgatása alá tartoznak azok a területek is, melyeket a trianoni szerződés elszakított az anyaországtól. Persze Vatikán nem foglalkozik velünk, mint kintlevőségével, de nagy bajban is lenne, ha István felajánlását a magyar Kormányok szóba hoznák Trianon kapcsán. Ha pedig az István-kori értékviszonyokat vesszük, akkor a felajánlás súlya megkövetelte Istvántól de még Rómától is, hogy István ne csak szóban hanem írásban, azaz valamilyen adománylevélben erősítse meg felajánlását, amit Róma bármikor felmutathat azoknak, akik kételkednek Magyarország és Szent Péter között kötött szerződés valódiságában. A mai felfogás szerint ez már hamisítatlan humor kategóriájába tartozik, pedig nagyon is komoly, esetenként vértől csepegő téma ez. Tehát erre a jogosan feltételezhető adománylevélre kellene rákérdeznie egy magyar kormánynak ahhoz, hogy beinduljanak az események az országban, Közép-Európában, az EU-ben és egyáltalán a világon. A korona felajánlása és a Szent Korona híre olyan mélyen vált az emberiség ismeretének részévé, hogy Vatikánt tagadása (ami persze nem vehető biztosra) az egész kereszténység válságával járna.
A korona keresztjének ferdesége is egy érdekes politikai fejlemény eredménye. A
legelterjedtebb felfogás szerint a korona ládáját III. Ferdinánd Német-Római és Habsburg császár feleségének koronázásakor törték fel, akkor sérült meg a korona, dől meg a keresztje. Erről egy érdekes előadást olvastam:
Rossz kulcsot hoztak, vagy a 13 éve érintetlen, talán berozsdásodott zár ment tönkre? Nem tudjuk pontosan, feltehetően az előző történt. Óriási baki, világraszóló „leégés” lehetett volna a vége. Hamar szalasztottak lakatosokért, akik durván, erővel, ám még időben felfeszítették a láda tetejét.
Nem volt mit tenni, szegény Esterházy Miklós egy késsel piszkálta, feszegette ki
Magyarország legszentebb ereklyéjét a tok alsó részéből. Tegyük hozzá, akkoriban kiemelkedő tisztelte mellett a koronánk egyben “használati tárgy”, az uralkodókoronázások nélkülözhetetlen és legfőbb kelléke is volt.”
Ez a történet politikai célzattal kitalált mese. A kereszten nincsen olyan sérülés, amely feszítővas hatásáról árulkodna. Pedig nagy erő hatására dőlt meg a kereszt, hiszen a dőléssel átellenben a korona pántja megrepedt. Még csak nem is tudatosan ferdére tervezték a keresztet, mert az eldőlés miatt megsérült a pánt tetején levő Pantokrátor zománcképén levő, a kereszt tövénél a zománc azon a részem, amely irányban a kereszt dőlt. A kereszt eldőlését nagy erejű és rugalmas tárgy vagy kéz okozta. Figyelembe véve III. Ferdinánd sajátos politikai helyzetét, valószínűleg a keresztet kézzel szándékosan Szent Péter képe felé hajlították el, figyelmeztetésképpen arra, hogy a korona kié. Ez egy feltételezés, de azért nagyon is érdemes ezt is számításba venni.
A Szent Korona keresztjét valószínűleg kézzel hajlították el, üzenve ezzel III. Ferdinánd Német-Római császárnak, Habsburg uralkodónak és egyben magyar királynak, hogy kié valójában a korona és az azzal felajánlott Magyarország. Nagy jelentőségű tett volt meglátásom szerint a kereszt elhajlítása, mert ez a figyelmeztetés - logikusan végig gondolva – kitörölhetetlenül a Habsburgok tudatába vésődött, akár tudtára adták ezt másoknak, akár nem.
https://hu.wikipedia.org/wiki/III._Ferdin%C3%A1nd_magyar_kir%C3%A1ly
Értésére adhatták tehát a császárnak, hogy a Szent Korona hova tartozik. Ferdinánd a török birodalmat akarta visszaszorítani Magyarországról, hogy megkaphassa azt. Róma végig támogatta őt. De nem azért, hogy segítsen az ölébe hullani Magyarországot, hanem azért, hogy az iszlámtól újra visszakerüljön az ország Róma fennhatósága alá.
A Szent Korona keresztjének dőlése viták témája, ami azt jelenti, hogy a kereszt dőlésére adott magyarázatok egyike sem bizonyított. Mireisz Tibor feltételezése szerint a kereszt a Föld tengelyferdeségére utal.
,,Mint a képen egyértelműen látszik a kereszt ferdülése erős külső behatás eredménye. Ötvös vizsgálat megállapította, hogy a korona keresztpántjának durva sérülésekor ferdülhetett el. A kereszt a közvetlen kapcsolat Istennel.
Ferdesége: A kereszt dőlésszöge (23.5 fok) pontosan megegyezik a föld keringési síkjához mért föld tengelyszögnek (ekliptika), magyarul ez a tengelyferdeség szöge.”
Nyilvánvaló, ha a kereszt erős, de véletlen behatás miatt ferdült el, akkor a kereszt dőlésének nincs köze a Föld forgástengelyének Irányához. A láda feltöréséből következő behatásra szintén nincsen bizonyíték. Az erről szóló történet hiteltelen.
http:www.szentkoronatarsasag.hu/mostkor.htm
Nyilvánvaló, ha a kereszt erős, de véletlen behatás miatt ferdült el, akkor a kereszt dőlésének nincs köze a Föld forgástengelyének Irányához. A láda feltöréséből következő behatásra szintén nincsen bizonyíték. Az erről szóló történet hiteltelen.
Másik verzió a kereszt ferdeségére:
https://datalinkek.com/showthread.php/103673-%C3%8Dgy-ferd%C3%BClhetett-el-a-Szent-Korona-keresztje
Egyes állítások szerint a feszítővas okozta a kereszt megdőlését, más történetben a réztokba szorult korona kiszabadításakor hajolt el a kereszt. Ugyanakkor a kereszt síkjával párhuzamosan hatott a keresztre az erő. Ebben az irányban nincsen a kereszten nyom. Van viszont egy másik irányban ható erő által keltett torzulás a kereszt gömbjén (piros nyíl jobbról). Ezt azonban bármi okozhatta. Akár a szándékosság látszatának kizárására is szolgálhatott.
A korona más nézetében is jól látszik, hogy a keresztet – függetlenül annak pillanatnyi állásától – a Szent Péter-kép felé hajlították el. Ez egy fontos, de nem eléggé ismert bizonyítéka annak, hogy István Szent Péternek ajánlotta a koronát. A titkos kezek, melyek a koronához hozzáférhettek, tudták ezt.
Írom, és újra fogom írni, hogy a rózsakeresztesek tana jobban ismeri a Szent Korona történetét, mint a legbuzgóbb történetkutatók. Mert egy nemzetre szűkített szemléletmód nem képes meglátni az igazságot, melynek része a Szent Korona története is volt. A Szent Korona valójában a gnózis koronája, így logikus az is, hogy történetét a modern gnosztikus mozgalmak vezetői jól ismerik.
Új és érdekes fejezete volt a koronának az, amikor 1978-ban Jimmy Carter kormánya vissza adta a koronát Magyarországnak.
https://www.origo.hu/itthon/20180106-korona-visszaadas-40-eve.html
,,Az amerikai és a magyar kormány közös nyilatkozata a visszaszolgáltatásról 1977. december 16-án született meg. Ennek értelmében a Szent Koronát és a koronázási jelvényeket nem a fennálló rendszernek, hanem a magyar népnek adta vissza "az amerikai népet" képviselő delegációt vezető Cyrus Vance külügyminiszter. Az amerikaiak azt is kikötötték, hogy a koronaékszereket nyilvánosan állítsák ki.
A Szent Korona 1978. január 5-én került ismét magyar földre a koronázási jelvényekkel együtt. Másnap a Parlamentben Cyrus Vance kis ünnepség keretében adta át az ereklyéket a magyar nép meghívott képviselőinek. Az ünnepségen Kádár János nem vehetett részt, ez az amerikai kormány kikötése volt.”
Érdekes helyzet. Egy akkori ellenséges katonai tömb vezető hatalma visszaadja az egyik ellenséges ország nemzeti ereklyéjét, és megszabja azt is, hogy az ország vezetője nem lehet jelen a korona fogadási ünnepségén. Mindehhez a Moszkva nem szólt semmit. Ha más nem, hát ez aztán bizonyíthatta volna, hogy a második világháború után kialakult világrendnek ki az igazi ura. De azt is, hogy a korona visszaadása egy akkor még senki által nem sejtett rendszerváltás előhírnöke is volt, mert abban biztos vagyok, hogy akkor már a Szovjetunió és az USA terveiben benne szerepeltek az 1990-es politikai események.
A koronát a magyar népnek adta vissza az amerikai kormány, tehát nem az országot irányító politikai elitnek! Ezt azt is jelenti, hogy az ország vezetői nem rendelkezhetnek a Szent Koronával akkor sem, ha a koronát 2000 január 1-én az a Nemzeti múzeumból az Országházba vitték át. Legfeljebb azt jelentette, hogy a korona újra politikai szerepet kapott. Kicsit hétköznapiasan fogalmazva a Gnózisnak valamilyen célja van vele, ha már a történelem során elveszíteni nem tudtuk – ha igen, visszahozták. Adams videója sejteti, hogy Magyarország továbbra is a háttérhatalom terveiben szerepel. Úgy tűnik feljövőben van az ország, de ahogyan mindig, mos t sem rajtunk múlik semmi.
Ha a korona visszaadásánál a korona történetét nézed, hogy a korona nem magyar nemzeti korona, akkor valójában nem visszakaptuk a koronát, hanem a már szóba hozott titkos politikai terv folytatásának céljával került vissza hozzánk. És ezt mások is észrevették.
https://www.youtube.com/watch?v=n0x-9c6wllE
A román titkos szolgálat szerint megkerülhetetlen az a tény – ők csak tudják - , hogy az USA 1978-ban vissza adta nekünk a Szent Koronát, amelyet a pápa adományozott Istvánnak. A videóban ezt mondja a román szakértő - Ioan Tepes - erről:
,,- Persze nekünk is van egy úgy nevezett koronánk, egy acélkorona, amelyet a plevnai török ágyú csövéből öntöttünk...
- Igen. Az. Hol van?
- Ugyan már, drága uram, ne vicceljen… Miféle korona az? Vajon összevethető a magyar korona jelképével? Ég és föld a kettő közötti különbség. Először is: a román koronát nem a pápa adományozta. Tetszik érteni, miért ragaszkodom ehhez a tényhez? A pápa – főleg akkor, de még a mai is – fontos része a Nyugat mélyreható jelképének: mint hatalom, mint erő, mint tekintély, mint rendszer.”
Az utolsó mondatot olvasva a hatalom szót ajánlom figyelmedbe. Mitől lenne a Szent Péter földi helytartójának, a Vatikánnak hatalma? Van hadserege, titkosszolgálata, valamilyen szervezete, mely a Vatikán érdekeinek érvényre juttatása a feladata? A választ a lenti képen fogalmaztam meg.
Lépjünk túl azon, hogy mennyi legenda kapcsolódik a koronához, logikai sorrendbe rakom a korona származtatásának bizonyos elemeit.
Ki adta Istvánnak a koronát (lehet hogy adta, lehet, hogy nem, a felajánlás összekapcsolta a koronát Szent Péter nevével)? II. Szilveszter pápa.
Ki volt II. Szilveszter pápa? Szent Péter nevét viselő Egyház feje.
Ki volt Szent Péter? Jézus egyik tanítványa, apostol, Jézus által alapított Egyház első vezetője.
Ki volt Jézus? Akár tényleges személy volt, akár valaminek a megszemélyesítője, egy olyan hatalom tanát hirdette, mely az emberiséget a kezdetektől fogva végig kísérte, irányította, dirigáltam útját tervszerűen megszabta a mai napig. Néha Mozdulatlan Birodalomnak is hívják.
Ez a birodalom VII. Gergely pápán keresztül elismerte a korona és Magyarország felajánlását. Ezek után mit lehet még mondani a Szent Koronáról, amit nem mondtak még el?
A leírtak alapján a földön egyetlen dolog van, melyen keresztül hiteles kapcsolatunk van Ízisz világával. A koronával való kapcsolat a Mozdulatlan Birodalommal való kapcsolatot is jelenti. Ez alkalmassá teszi a koronát arra, hogy hitelessé tegye a koronára esküt tevő politikusokat. Emlékezz erre: ,,Amit megkötsz a földön, meg lesz kötve a mennyekben is, és amit feloldasz a földön, föl lesz oldva a mennyekben is.”
Ki merné egy politikus legitimáltságát megkérdőjelezni, ha az a Szent Koronára esküdött és az esküt a Vatikán elismerte? Hasonló helyzet állna elő, mint a fáraók korában, akik magukat Isten földi helytartóinak neveztették. És nem is tévedtek olyan nagyot. De vigyázat. A Szent korona másolata nem azonos a Szent Koronával. Az nem fogadta el Vatikán. A másolat csak egy tárgy, pusztán a Szent koronával való hasonlóság egyetlen tárgynak sem kölcsönözhet szentséget. Márpedig itthon megtörtént, hogy politikusok a Szent Korona másolatára esküdtek aztán hatát is fordítottak neki minden következmény nélkül. Tehették, a másolat senkit sem érdekelt ,,odafent”.
A Szent Koronának van múltja és minden bizonnyal lesz jövője is, mely nem a magyar parlamentben való porosodást jelenti majd.
Megjegyzések
Megjegyzés küldése